marca 29, 2016

Moja Biała Toaletka !



Witajcie kochani! Jak Wam minęły święta? Mi zleciały bardzo szybciutko, choć spokojnie ! I przyznam, że w tym roku jakoś mało je odczułam. Pewnie dlatego, że dopiero ponad tydzień temu wróciłam z urlopu z Polski. Nie mogłam spędzić Świąt Wielkanocnych z rodzinką bo musiałam wracać do Irlandii :(
 Nie wiem czy pamiętacie, ale wspominałam Wam,  że na Walentynki dostałam od męża piękną białą toaletkę! I na urlopie w Pl w końcu mogłam zobaczyć moją toaletkę oraz porobić jej kilka zdjęć, by właśnie dziś podzielić się z Wami moją prezentacją, zapraszam :)
Chyba każda kobieta marzy o toaletce! O własnym maleńkim kąciku, w którym będziemy się malować, trzymać swoje kosmetyki, swoje skarby. I właśnie takie piękne maleństwo otrzymałam od swojego kochanego męża. Co prawda, posiadam już jedną toaletkę, ale kolor poprzedniej toaletki był dobrany do reszty mebli, czyli w kolorze mahoniu, jest ona troszkę większa ale nie tak ładniutka jak ta bielusieńka toaletka. W starej toaletce trzymam większość kosmetyków a w nowej - białej toaletce, trzymam tylko te kosmetyki, używane na co dzień plus pędzle i perfumy. Toaletka także świetnie się nadaje jako tło do robienia zdjęć kosmetykom i tym podobnych kolorówkom.

Biała toaletka z lustrem + biały hoker  jest dostępna na allegro,  tylko za 436 złotych + wysyłka gratis!

Jest to toaletka o antycznych i nowoczesnych kształtach. Mebel jest wykonany z ręcznie malowanego drewna. Na szczególną uwagę zasługują też zaokrąglone nóżki i zdobienia. Toaletka posiada duże lustro, które możemy obracać. Także w toaletce znajdują się cztery szufladki, dwie maleńkie oraz dwie większe wykończone różyczkami, które służą jako uchwyty. Biały stołek jest wykonany w nowoczesno - wiktoriańskim stylu. Na stronce piszą, że wszelkie drobne niedoskonałości, małe pęknięcia w drewnie i drobne sęki tworzą charakter mebla ręcznie robionego. I tu się pozytywnie zaskoczyłam, bo nie znalazłam jakich pęknięć oraz sęków w mojej toaletce.

Wymiary toaletki :

Stół :

- Wysokość: ok. 141cm

- Szesrokość: ok. 75cm
- Głębokość: ok. 40cm

Stołek:


- Wysokość: ok.45cm

- Szerokość: ok. 37cm
- Głębokość: ok. 28 cm







Lustro jest duże z pięknymi rzeźbionymi różyczkami i dodatkowym plusem jest to, że możemy je swobodnie obracać do góry lub do dołu. Oczywiście gdy mój mąż montował toaletkę, nie zauważył, że różyczki powinny być na górnej stronie lustra. Ale nawet bardziej spodobała mi się taka wersja więc już zostawiłam różyczki na dole :)





Kolejną rzeczą są szufladki. Toaletka posiada cztery szufladki, także z pięknymi białymi różyczkami, które służą jako uchwyty : dwie maleńkie oraz dwie duże (główne). Minusikiem jest to, że szufladki nie posiadają prowadnic. Oczywiście mi to nie przeszkadza, trzeba tylko pamiętać  o tym, aby mocno nie szarpnąć za szufladkę.

Małe szufladeczki w nadstawce pomieszczą pomadki, ewentualnie kilka lakierów do paznokci czy innych mniejszych drobiazgów.





Duże szufladki są dość spore i spokojnie możemy pomieścić w nich pozostałe kosmetyki. Pędzle oraz perfumy będą się ładnie prezentowały na górnym blacie po bokach lub obok małych szufladek.





W skład toaletki wchodzi także biały stołek, zwany hokerem.
Taborecik jest wykonany w stylu nowoczesno - wiktoriańskim z jasnym obiciem z ślicznymi srebrnymi kwiatowymi wzorami. Jest malutki ale bardzo wygodny, dla mnie idealny!



A na koniec jeszcze kilka zdjęć ...








Kochane, jeśli szukacie niewielkiej białej toaletki, to jest to toaletka idealna dla Was! 

Niestety, jeśli posiadacie naprawdę sporo kosmetyków, to nie masz szans, by wszystkie je tam pomieścić. Ja również mam dużo kosmetyków, ale na razie większość kosmetyków mam tutaj w Irlandii. Ale jak wrócę już na stałe do Polski, zdecydowanie dwie toaletki będą mi jak najbardziej służyły na co dzień. 

Jestem naprawdę zauroczona białą toaletką ! Najbardziej podoba mi się w niej obrotowe lustro, piękne uchwyty z różyczkami, wygodny taborecik z jasnym obiciem oraz to, że jest taka zgrabna i ma antyczno - nowoczesny styl!


A jak Wam się podoba moja nowa biała toaletka? A jakie wy toaletki macie u siebie ?
Dajcie koniecznie znać ...


Pozdrawiam, Ela







29 komentarzy:

  1. Przepiękna, zawsze chciałam mieć taką <3 <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna <3 jednak mam za dużo kosmetyków, ale muszę mieć taką :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta toaletka, ja zbieram na swoja wymarzoną, wypatrzyłam w IKEI, podobna do tej. Kosztuje więcej, bo ponad 500 zł, ale jest mega :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Ikei też dość ciekawą toaletkę, większą od tej ze szklanym blatem i cenowo wychodziła podobnie. Też piękna! Ale jednak skusiłam się na tą :)

      Usuń
  4. Marzy mi się taka toaletka, może niedługo sobię taką sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i tania, ja za swoją samą toaletkę muszę dać 500 zł w IKEA w sumie jest nieco większa ale też biała i piękna *0*

    Wpadnij :) http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo taniutka i to z taborecikiem! Widziałam w Ikei także piękna toaletkę, myślę, że wiem o którą ci chodzi! :)

      Usuń
  6. Cudowna! Jak przeprowadzę się do większego mieszkania to obowiązkowo muszę taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta toaletka! :) Też chciałabym mieć taką ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/ . Dzisiaj haul zakupowy ;)
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze marzylam o takiej toaletce! Mam nadzieje ze sie kiedys spelni to marzenie!
    ta toaletka podobna do tej z ikei ale chyba fajniejsza!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg! Marzy mi się takie cudo. Od zawsze chciałam mieć taką toaletkę albo chociaż żeby móc się malować w swoim pokoju a nie w pośpiechu z rana przy bracie który też korzysta z łazienki. Ale jako dzieciak potrzebowałam wielkiego biurka bo sama miałam korepetycje a teraz sama daje i też go potrzebuje i głupio by mi było trzymać tam kosmetyki. ;)
    Mega zazdroszczę.
    Liliann z
    lilianndehn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, i nie zwlekaj z kupnem toaleki! Na pewno będziesz mega zadowolona :) pozdrawiam

      Usuń
  10. piękna toaletka, od dawna oglądam ją na allegro :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza jest Twoja toaletka!

    Marzy mi się taki własny kącik do makijażu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżby to moja toaletka?? Mam taką samą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo podobna tylko że większa i bez taborecika - ale jest piękna mam słabość do takich rzeczy *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko! Sama o takiej bardzo długo marzyłam, jednak teraz moja kolekcja kosmetyków trochę się rozrosła i chyba będę musiała uderzyć w bardziej praktyczne gadżety typu seria MALM z Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ją na allegro i bardzo mi się spodobała! Marzę o takiej toaletce! Pozdrawiam ♥
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna toaletka, też obserwowałam ją na allegro :) Ale ostatecznie chyba jednak zdecyduję się na trochę prostszą i mniej ozdobną z Ikei — posłuży mi od razu jako biurko.

    OdpowiedzUsuń

  17. Sen ) od dawna się Hoca biały kredens .

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że stołek nie nazywa się "haker" hehe

    Toaletka śliczna, bialutka niech Ci się przy niej dobrze pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, chciałam się zapytać o ten piękny zestaw, czyli toaletka plus komoda. Czy są zbliżone odcieniem,czyli jak prezentują sie "na zywo"? Oraz jakich rozmiarów jest lustro? I ostatnie pytanie czy toaletka nadaje się dla wysokiej dziewczyny 175 cm, gdyż chcę kupić ja na prezent? Pozdrawiam. PS. Zestaw się pięknie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mi miło, że tu jesteś!
*Każdy komentarz i obserwacja dają mi wiele radości i motywuje mnie do dalszego pisania.
*Jeśli podoba ci się mój blog - zapraszam do obserwacji.
*Zdjęcia i treści prezentowane na tym blogu są moją własnością, zabraniam kopiowania.


Copyright © 2017 Ela Lis Make-Up